XxOnlyTheVampiresxX

Alla inlägg under april 2010

Av Cecilia Törnqvist - 28 april 2010 15:00

Sorry för att jag har inte loggat in här på länge.

Så vad har jag gjort dom här senaste dagarna då?? jopp jag har sovit över hos Matilda(orkar inte skriva vad vi har gjort:P)jag har sovit över hos farmor och farfar oxå och sen har jag bråkat med min mamma och pappa,ska inte ta upp det nu.Längtar tills imorgon för då kom  mer vampire diaries!! .....hej då

Av Cecilia Törnqvist - 23 april 2010 15:57

Lyssna på Tom!!!!!skit kul!!

Av Cecilia Törnqvist - 23 april 2010 15:31

        

Av Cecilia Törnqvist - 22 april 2010 14:55

Vad är det här för väder skit väder!?

kan det aldrig sluta snöa??!!! Om pappa inte kan köra mig till skolan och det snöar/regnar så tänker jag vara hemma imorgon! fan heller att jag ska till skolan i det hära vädert,jag kommer att se ut som om jag har sett ett spöke eller nåt om jag GÅR till skolan i det hära vädret.Plus att man blir jävla blöt om foten:P

(fick låten av Matilda:D får typ NÄSTAN alla mina låtar av hon,men hon lyssnar ju på skit bra musik som fasnar i huvet<3 )

Av Cecilia Törnqvist - 21 april 2010 19:05


Var hos Marre idah!<3

  

vi tittade på en Tokio Hotel live dvd,tittade lite på datan och gjorde chockladbollar (det blev bara klet,orkade inte göra bollar).Sen gick vi till Matildas rum och hade det SKIT tråkigt...LITE kul vare väll då när hon råkade spotta ut vattnet:D.Sen gjorde vi inget mer så vi ringde Liv,men hon ville inte komma så då gick vi till hon istället.Och efter 5min typ skulle jag hem!:P så jag han inte vara med hon  ,jaja får väll vara mer med dom nån annan gång då!


Av Cecilia Törnqvist - 20 april 2010 16:55


 Hinner inte lägga ut Tokio Hotel konsert bilderna idag heller:( sorry.Men ni kan gå in på min bilddagbok och söka på TokiioHotell och sen titta på den 6/3-10.Där är konsert bilderna oxå.Ska gå och skriva min fan fic nu!! see you<3



Presentation


Hellu!!!^..^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards