XxOnlyTheVampiresxX

Alla inlägg under juni 2010

Av Cecilia Törnqvist - 30 juni 2010 10:50


I Thailand nu!!!:D
Skit skOnt(knapparna  Ar lite konstiga hAr)och vara hAr nu...Hmmmm imorgon ska jag se Eclipse!!!! ja jag vet att den har pemiAr idag! men hAr sA har dom inte det.Har varit den vArsta flygresan!! jag har bara sovit i 2 timmar genom den flygresan hit! bara i 2 hela jAvla timmar!!!! och sen nAr vi kom hem sA Akte vi bort till Big C.Jaaajaja...men nu Ar jag hur jAvla pigg som helst!!!:D ska pA marknad ikvAll (KulKul)...jupp...jag har inte sA mycke och skriva nu...sA...hej dA!!!:D
(och Matilda!...jag har inte fixat det dAr med mobilen en sA du fAr vAnta lite)

Av Cecilia Törnqvist - 24 juni 2010 20:01

Sista inlägget innan Thailand!

Ska åka till Thailand bara om 2 dagar!!

Längtar som fan!

Jag kommer inte lägga ut nåt mer innan Thailand...det här är det den sista dagen.För imorgon ska vi åka till farmor och farfar och senare till moster och Micke.Vi ska sova där och sen dagen efter åker vi.

Vi måste vakna kl 5 på morgonen!

för vi ska vara på buss busshållplatsen kl 7:´(

jaja blir säker bra.



(kommer sakna dig skit mycke Matilda!!!!!!<3)

Av Cecilia Törnqvist - 19 juni 2010 20:35

Är så jävla glad så att det inte är sant!!!!

Igår fick jag reda på att Eclipse inte har haft premiär där i Thailand!!!

Jag kommer få se Eclipse...fast i Thailand!

Biosalongen är skit cool! det är flera våningar! och man

kan shoppa,bowla,titta på bio och mycke mer!!!!!!!!

Längtar tills vi ska åka!

 

Av Cecilia Törnqvist - 17 juni 2010 19:43

PS2 med Matilda!

 

Matilda sov över hos mig igår!

Vi spelade PS2 hela natten!!

Vi hade skit kul!

Vi spelade Prince of Persia!

Och jag var ju helt klart grymast  

Matilda bara dog hela tiden!

(hahahha)

Jag dödade till och med "Bossen"

Jag är så jävla cool!!!  

 

Jag: Matilda ta upp kniven!
Marre: Jaja!...hur gör man det då!?
Jag: På rund!
(Marre tar upp den
och kastar iväg den)
Jag: Matilda!!!!!! varför kastar du iväg den då!!??
Marre: Oj...jag viste inte!!
(vi båda tittar på varann och är tysta)
Båda: HAHAHAHA!!!!


...

Av Cecilia Törnqvist - 16 juni 2010 11:25

Var inte med Fisen och Emma.e

Jag Fisen och Emma.e kunde inte vara iförre går  

Jaja det kan bli så:P

 

Har nyss vaknat så det har inte hänt så som jag kan skriva...

Jag ska vara med Matilda idag ialla fall 

 

 

MINDRE EN VECKA KVAR TILLS KRISTEN STEWART OCH TAYLOR LAUTNER KOMMER TILL SVERIGE!!!!!

JIPPI!!!!!!  

  

Av Cecilia Törnqvist - 13 juni 2010 14:56

Hejhej på er där!

 

Ikväll ska vi åka till moster och Micke!

Micke fyllde år igår så vi ska fira honom idag^^

Jag har inget och skriva(som vanligt)...

 

 

 

(åhhhh va jag vill hem till Matilda och leka med Chica...allså hennes hund:P)

Om några veckor åker jag till Thailand :´(

Men det bästa med de är att vi kommer få kunna titta på film och spela tv spel på flygplanet!:D(jag säger tv spel nu för jag vet inte om det är X-box eller ps3 eller 2 som har där)

Av Cecilia Törnqvist - 11 juni 2010 15:06

 

SommarLov!!!

Första dan på sommarlovet!

 

 

 

Fuck va jag blev arg på Liv och Matilda igår!!  

Och speciellt Matilda!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dom kom till mitt fönster nångång vid 1!!!!...PÅ NATTEN!!!!!

Jag låg och sov så jävla skönt sen hör man min the grudge ringsingnal! Och när jag svarade så vare Matilda.Jag kommer inte ihåg vad hon sa eller nåt.Men samtidigt som jag pratade med Matilda så knackade det på fönstret.När jag tittade ut så vare Matilda som stog där och bara log.Jag blev skit arg på hon! hon hade väckt mig för ingenting!Jag la på typ på en gång när jag såg att hon stog där.Jag såg inte Liv men hon var oxå med sa Matilda...


Ovido - Quiz & Flashcards