XxOnlyTheVampiresxX

Alla inlägg under maj 2010

Av Cecilia Törnqvist - 29 maj 2010 17:00

     

Sorry,sorry,sorry!!!

Förlåt för att jag inte har varit inne här på länge.Jag har börjat på en vampire diaries fan fic nu!   

 Och sen ídag har jag åkt till stan och köpt en

present till Matilda.

...Såååå...vad ska man skriva nu då....????

Jaja kommer inte på nåt mer så...hejdå!!  

Av Cecilia Törnqvist - 28 maj 2010 17:46

Kristen Stewart och Taylor Lautner kommer till Sverige!!!!!

 

  

Såhär skriver nordisk film:

Stort Twilight Fan Event 21 juni i Stockholm med skådespelarna Kristen Stewart och Taylor Lautner.

Måndagen den 21 juni bjuds Twilight-fans in till ett stort event på Hovet i Stockholm i närvaro av skådespelarna Kristen Stewart (Bella) och Taylor Lautner (Jacob). De båda filmstjärnorna besöker Stockholm inför biopremiären av THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE, den tredje delen i The Twilight Saga. De tidigare filmerna Twilight och New Moon var båda stora publiksuccéer på bio i Sverige.

 

Av Cecilia Törnqvist - 9 maj 2010 19:14

     

  

Fisen och Julia sovde över hos mig igår!

hade skir kul!:D vi tittade på avatar,men vi tittade inte på hela för Fisen tyckte att den var tråkigt!!!!:O

jaja vi var ute och flummade lite oxå:D skit kul.Senare kom Julia,hon sovde oxå över.Det var inte ens meningen att hon skulle göra det men vi hade så jävla kul så vi frågade mina föräldrar om hos oxå fick sova över och det fick hon:)

Och idag var vi oxå.

Skit seg dag! alla vi 3 var trötta!

vi gjorde ingenting idag förutom att vi tittade på film:P

jaja ska gå nu! ses!!!!

Av Cecilia Törnqvist - 7 maj 2010 19:19

Var med fisen och Julia idag!

hade skit kul! vi var ute och gjorde lite saker(det låter inte bra).Jag orkar inte skriva allt:P så ni får gå in på min bdb och titta,den är på den 7 mars 2010.Jag kan inte berätta allt men jag kan berätta lite:D vi var ute sen drog Julia ner byxorna på mig och fisen!:D haha det var skit kul,vi sprang runt skit mycke.Eller hon drog ner byxorna ner på mig men jag hann ta den:P som tyr var och sen drog hon ner byxorna på fisen...men det var inne.Sen gick vi ut igen då drog FISEN ner byxorna på Julia HELT!haha skit kul:D ska gå nu ses!...

Av Cecilia Törnqvist - 6 maj 2010 18:13

Haha här sitter jag och Matilda och bråkar lite:D

Jag skulle så här gå en annan väg men Matilda ville inte det så hon tog min väska och började springa runt lite me.Sen tog jag tag i väskan och sa att hon skulle släppa den men hon gjorde inte de så vi stog och drog i den! sen satte vi oss ner(jag kommer inte ihåg vrf):D

man hör inte så jävla mycke:P för det var Sanna som spelade in det och ni kanse inte tycker att den är så rolig heller:P


Av Cecilia Törnqvist - 6 maj 2010 18:01

  

 

Var på stan med Julia idag! det var skit kul.Var inne på rock zone,ginatricot(ginatricot bläääää!!)och sen några mer.Vi åt på mcdonalds oxå som ni kanse ser.Jaja jag köpte igalla fall 2 tröjor och ett par strumpor.Har inget och skriva nu såhså hejdå!   

Av Cecilia Törnqvist - 5 maj 2010 18:43


        SORRY!! har inte varit inne här på skit länge nu.

Så vad ska man skriva??...hmmm...jag hat börjat varit med några andra kompisar nu en Matilda    det är väll ganska bra...så att jag kan få vara med andra en Matilda.Har inte så jävla mycke mer och skriva så hejdå

 

Presentation


Hellu!!!^..^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards